Jij verstuurt, wij ontzorgen
Of je nu service belooft, grote pakketten verstuurt of een goed lopende webshop hebt, FRL is jouw partner op het gebied van bezorging en logistiek. Onze kracht? Maatwerk en service. We gaan tot het uiterste om het jou makkelijker te maken. Nieuw hierbij is dat we nu ook fulfilment aanbieden.
Fulfilment tot in de puntjes geregeld
Groeit je webshop en hiermee ook het aantal bestellingen? Dan neemt het logistieke proces waarschijnlijk steeds meer tijd in beslag. Tijd die je misschien liever besteed aan andere zaken. Fulfilment maakt dit mogelijk. Hierbij verzorgen wij het gehele logistieke proces voor jouw bedrijf. CVtotaal is een van onze fulfilment klanten, lees hier hun verhaal.

Niels Helbig staat klaar voor al jouw vragen over fulfilment én onze andere diensten.
Dit is hoe onze fulfilmentservice eruit ziet:
- Opslag
Altijd al je assortiment willen uitbreiden? Wij beschikken over voldoende ruimte waar we jouw assortiment veilig én verzekerd opslaan. Wij beheren de voorraad en jij volgt alles realtime via je eigen online dashboard. - Order picken
Zodra iemand een bestelling plaatst in jouw webshop, gaat onze order picker aan de slag om de verzending in orde te maken. Wij pakken de bestelling zorgvuldig in, hoe klein of groot het pakket ook is. - Versturen en bezorgen
Wij bezorgen de bestelling binnen 24 uur (in Nederland). We handelen eventuele retourafhandelingen af en controleren de producten voordat we ze weer in opslag nemen. - Verhogen van de klanttevredenheid
Snelle bezorging, de juiste verpakking en een uitgebreide klantenservice. Het draagt allemaal bij aan de klanttevredenheid van jouw klanten. En dat allemaal zonder dat jij er moeite voor hoeft te doen. - Persoonlijk contact
Bij FRL vinden we persoonlijk contact erg belangrijk. Jij bent geen nummertje, maar een gewaardeerde klant. Daarom bouwen we graag een duurzame relatie met je op. Want als het goed gaat met jou, gaat het goed met ons. Leg jouw situatie eens aan ons voor en stel je vragen aan Niels Helbig. Hij staat jou graag (vrijblijvend) te woord.
Persoonlijk contact
Bij FRL vinden we persoonlijk contact erg belangrijk. Jij bent geen nummertje, maar een gewaardeerde klant. Daarom bouwen we graag een duurzame relatie met je op. Want als het goed gaat met jou, gaat het goed met ons. Leg jouw situatie eens aan ons voor en stel je vragen aan Niels Helbig. Hij staat jou graag (vrijblijvend) te woord.