Zorgen dat je webshop er piekfijn uitziet en natuurlijk goed vindbaar is, dat is jouw corebusiness. Vaak werkt de klantenservice goed, maar komt het afhandelen en verzenden & retourneren meestal op de laatste plek. En dat terwijl daar juist de grootste deadline op zit! Door fulfilment van FRL geef je al het werk rondom opslag, voorraadbeheer, order picking, inpakken, adresseren, frankeren, verzenden en het eventueel afhandelen van retourneren uit handen.
- Geen zorgen meer over inpakken en versturen van uw pakketjes
- Opslag, voorraadbeheer, order picking; wij regelen het allemaal!
- Inclusief retourafhandeling
Ook retourafhandeling door FRL
Wij bieden een totaalpakket: je bent af van het uitpakken-, opslaan- én inpakken- van goederen. FRL verwerkt ook artikelen die retour komen. Ze komen bij ons binnen en wij voegen ze direct weer toe aan de voorraad. Hierdoor blijft er voor jou meer tijd over voor het onderhouden van de webshop en het verhogen van de conversie.
De fulfilment-service van FRL is ook handig voor niet-webshops. Zo ligt de voorraad drukwerk voor klanten van wie de regelmatig huis-aan-huismailingen verzorgen, ook bij ons. Dat scheelt hen opslagruimte en onnodig heen en weer rijden.
Dit is hoe onze fulfilmentservice eruit ziet:
- Opslag
Je assortiment altijd al uit willen breiden? Wij beschikken over genoeg ruimte om je assortiment veilig én verzekerd op te slaan. Terwijl wij jouw voorraad beheren volg jij alles realtime via je eigen online dashboard. - Order picken
Zodra iemand een bestelling plaatst in jouw webshop, gaat onze order picker aan de slag om de verzending in orde te maken. Wij pakken de bestelling zorgvuldig in, hoe klein of groot het pakket ook is. - Versturen en bezorgen
Wij bezorgen de bestelling binnen 24 uur (in Nederland). We handelen eventuele retourafhandelingen af en controleren de producten voordat ze weer in opslag genomen worden. - Verhogen van de klanttevredenheid
Snelle bezorging, de juiste verpakking en een uitgebreide klantenservice. Het draagt allemaal bij aan de klanttevredenheid van jouw klanten. En dat allemaal zonder dat jij er moeite voor hoeft te doen. - Persoonlijk contact
Bij FRL vinden we persoonlijk contact erg belangrijk. Jij bent geen nummertje, maar een gewaardeerde klant. Daarom bouwen we graag een duurzame relatie met je op. Want als het goed gaat met jou, gaat het goed met ons. Leg jouw situatie eens aan ons voor en stel je vragen aan Niels Helbig. Hij staat jou graag (vrijblijvend) te woord.