Sinds mei 2008 is Klaas Ekema werkzaam bij FRL, als Manager Verspreidingen. Samen met de algemeen directeur Klaas Halma en collega Niels Helbig, Sales & Marketing maakt hij deel uit van het Managementteam van FRL Groep. Benieuwd wat Klaas doet bij FRL en wat zijn leukste FRL herinnering is? Lees snel verder!

Mijn naam is Klaas Ekema, ik ben 45 jaar oud, trotse vader van drie meiden en woonachtig in Franeker. Sinds 2008 ben ik werkzaam bij FRL aan de Zwettestraat op de afdeling Verspreidingen.

Het kranteninkt zit in mijn bloed! In 1996 ben ik begonnen bij het Friesch Dagblad als vakantiehulp. Uiteindelijk ben ik daar gebleven en intern doorgegroeid als medewerker distributie en later als inspecteur distributie. Hier was ik eindverantwoordelijk voor de bezorging en distributie van de krant vanaf de pers tot aan de brievenbus.

In mei 2008 heb ik de overstap gemaakt naar FRL. Ik kende de wijlen algemeen directeur Lieuwe Dijkstra en toenmalige financieel directeur Lucas Kikkert vrij goed en we raakten in gesprek met elkaar over een nieuwe functie bij FRL.  FRL maakte in korte tijd een grote groei door en het werd noodzakelijk om daar de interne organisatie op aan te passen. Met name de huis-aan-huis verspreiding maakte een grote groei door en ik ben toen aangesteld als verantwoordelijke voor de afdeling Verspreidingen in de rol als Manager Verspreidingen.

Mijn leukste FRL herinnering

Dat zijn er meerdere. Het 25-jarige jubileumfeest is wel één van de leukste herinneringen. In een grote feesttent op ons terrein hebben we het 25 jarig bestaan van FRL gevierd met alle medewerkers en oud-medewerkers. Dit was een mooi en gezellig feest waar we met plezier op terug kunnen kijken!

Waar houd ik mij mee bezig?

Op de afdeling verspreidingen houden wij ons voornamelijk bezig met de huis-aan-huis verspreiding van ongeadresseerd reclamedrukwerk.  Dit betreft de wekelijkse bezorging van de lokale huis-aan huis-krant tot aan de plaatselijke folder van de fietsenwinkel.

De folder of ander drukwerk is anno 2024 nog steeds een heel effectief communicatiemiddel. De doelgroep krijgt jouw boodschap letterlijk in handen. Dat maakt toch meer indruk dan een online advertentie! En doordat wij de folders in combinatie met de lokale huis-aan-huis krant verspreiden is de attentiewaarde hoog. Dit maakt het huis-aan-huis verspreiden van folders een slimme manier om te werken aan de naamsbekendheid, zichtbaarheid én het verkopen van jouw product(en), diensten of organisatie.

Wil je weten wat FRL voor jou kan betekenen op het gebied van huis aan huis verspreiding? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij adviseren je graag over de mogelijkheden. Wij regelen je huis-aan-huis campagne van A tot Z, desgewenst inclusief het verzorgen van het drukwerk!

 

 

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies